GDPR (General Data Protection Regulation, Opća uredba o zaštiti podataka) je Uredba Europske unije koja će stupanjem na snagu  unijeti značajne promjene u dosadašnjoj zaštiti osobnih podataka, te će zamijeniti hrvatski Zakon o zaštiti osobnih podataka. Opća uredba o zaštiti podataka s danom 25. svibnja 2018. godine počinje se primjenjivati u svim državama člancima EU, pa tako i u Republici Hrvatskoj.

Sve tvrtke dužne su uskladiti svoje poslovanje s Općom uredbom o zaštiti podataka do 25. svibnja 2018. godine kada Uredba stupa na snagu. Ipak, kako biste krenuli na vrijeme i uskladili svoje poslovanje s GDPR pravilima, te zaštitili privatnosti osobnih podataka koje prikupljate, upoznajte se s osnovama prilagodbe poslovanja, pravilima koja definiraju kako se i na koji način vode potrebne evidencije obrade osobnih podataka, kako uspostaviti protokole obrade osobnih podataka, te saznajte praktične načine kako u poslovanje implementirati GDPR regulativu. Opća uredba o zaštiti podataka donosi i nova pravila koja je potrebno primijeniti na službene web stranice tvrtki, te u komunikaciji s klijentima putem društvenih mreža i e-maila.

U organizaciji s Koprivničkim poduzetnikom i suradnji s odvjetnikom Vedranom Barišićem iz Koprivnice i digitalnom agencijom MARISHA STUDIO d.o.o., Koprivnica, zajedno organiziramo radionicu za brzo usvajanje osnova i pravila o načinu obrade zaštite osobnih podataka24.svibnja 2018. godine s početkom u 14:00 sati u Poduzetničkom inkubatoru Koprivnica (Ulica Dravska 17, 1.kat). 

TIJEK RADIONICE: 

Usvajanje osnovnih pojmova GDPR regulative ( osobni podatak, obrada, sustav pohrane, voditelj obrade, izvršitelj obrade, privola, brisanje podataka …)

Kako u praksi uskladiti poslovanje s GDPR pravilima – koja dokumentacija je potrebna i kako ona izgleda?

Način vođenja evidencija aktivnosti obrade osobnih podataka i uspostave potrebnih registara.

– predavač: Vedran Barišić, odvjetnik 

Prilagodba postupaka obrade osobnih podataka na službenim web stranicama tvrtke (kontakt obrazac i komentari posjetitelja), zatim u komunikaciji na društvenim mrežama i putem e-maila s kupcima i klijentima.

Osnove održavanja usklađenosti prikupljenih podataka elektroničkim putem. 

– predavač: Marija Šmic, mag. oec. Menadžerske Informatike

Marisha studio d.o.o., Koprivnica

Očekivano trajanje radionice je 3 sata.

Kotizacija: 450,00 kn (uključen PDV) 

LINK ZA PRIJAVU – https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSelucsoIe6m5XOh6HzgWPsGrkVOgXlbAqLndefhTnfoMUPyNA/viewform